Stranden idag! :D

Förlåt för att jag inte bloggade i morrse men allt gick så snabbt!
Mamma pratade med Erica i morrse vid halv tio typ, om att dom skulle åka o bada vid åminne! :)
Och vi tio över tio typ så var mommo o Erica här o hämtade mig så de gick så fort så jag hann inte blogga tyvärr, men jag gör ju de nu! :DD

I morrn ska jag vara med bumbi! ;D De är ju trevligt! :)
Ska bara se hur jag kommer hem, annars får jag väl gå? ;D haha nej skojja..
Men de ordnar sig nog! :D

Haha har världens roligaste sak att berätta! XD
Idag när vi va på stranden och vi skulle åka hem typ, men vi var ännu nere på stranden så sa Nellie: Nellie baajjs! Då hade Nellie bajsat på stranden! x) Så Erica fick ta en hundskitpåse av mommo som hon hade med sig till hunden och plocka upp de med! XD Haha sen så kissade hon oxå!
Och efter en stund så bajsade hon ännu mera! Haha, de var roligt de! ;D <3

Yes box, men nu ska jag nog läsa lite, läser en bok av Marie Jungstedt De Fjärde Offret! :) den är jätte bra! De är en kriminalroman! :) SKit bra asså! <3

Pösss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0