Stan o massa onödiga saker! ;)

Hejj hopp mina bloggisar! :DDD

Idag var jag ju på stan med mamma!
Vi var på sportvaruhuset, sen på kvarnen och sen in på stan och slogs med alla jävla turister! ;) haha dom är ju sååå jobbiga, dom har ju Inte bråttom direkt!! x)
haha så lite jobbigt är de att vara på stan när de är fult väder! :P inte så kul då..
Men vi gick runt på stan och hittade de vi skulle, men hittade massa vi inte skulle ha heller! ;)
Men jag lägger in bild på de i morrn tror jag! :D
Just nu ser jag på tv och har tråk.. Chattar lite på Fb o messar med lite folk oxå! :)
Upptagen chey! ;) Hah nej inte så farligt! ;)

Och i morrn ska jag in te Iza! :) Vi får se vad vi hittar på, vet redan men får inte säga, de är privat tycker jag.. Så får jag skriva de gör jag de i morrn annars inte..
Man ska kunna lita på sina kompisar så jag tänker inte säga något förens jag frågat!

Yes men nu ska jag väll kolla runt på nätet se vad som händer överallt! :))

Pöss pöss// ttickan! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0