Stan nu på en gång!

God förmiddag! ;D

Jag o mamma vaknade vid tjugo i tio med ett ryck! :o
Haha och Erica hade skickat mess, för hon hade glömt marzanen till tårtan!
Och hon har ju ingen bil så vi måste åka te stan typ nu :p
Just nu sitter jag vid datan, jag är redan färdig typ :p Väntar bara på mamma ;)
Men hon har så jävla ont, och de är inte kul! :(
Men jag kan ju inte köra bilen heller, för de första är de Ericas och för de andra så har jag inte gått kursen ännu, så jag får inte övningsköra..
Så de suger ju balle..

Men nu måste jag dra!
Bloggar mera sen när jag har tid! :D

Juste Grattis till min lilla kusin Nellie som fyller två år idag! :DD


Dålig bild, beskärde den.. <3

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0