Sorry för jag inte har bloggat har vart mycket nu :p

Hello!! :DD

I fredags var jag med Iza, vi åkte o badade i Follinbo brottet! :) De va kallt men de var ändå rätt skönt! :)) För de var ju åskvärme då..
Sen va vi hemma hos henne, sen skulle vi ju åka ner på hamnen och käka glass o se på stockholmare! :p men de blev inte så för de öste ju bara ner regn!!
Och jag o Iza stog ute i tre min typ!! Och vi blev pissblöta!! inte så kul -.-'
Men vi åkte te Ica maxi o köpte glass istället! :) och lite chips! :))
Sen åkte vi hem hit och såg på film o spelade lite, vi hade kul iallafall! :D
Sen sov vi och gick upp 06.30! Bara för vi skulle ju ut på folkracen! :))
Så vi åkte te stan vid typ kvart över åtta och hämtade Cornelia sen åkte vi till Folkracen! :)
Och de var skit kul! :))
Men Elias blev av med sin fiiina folkracebil!!! :((
De var tråkigt, men Iza sov hos mig igår tills idag oxå! :)
Vi var typ as trötta i morrse.. Men sen åkte vi till stan o körde hem Iza o jag och mamma handlade lite, sen var vi ute i garaget hos pappa en stund :))



Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0