Shiit asså!

Hello!
 
Och förlåt för att jag inte har bloggat! Men pappa tog med sig datan i Fredags när han åkte te fastlandet med ulfen.. Så jag har inte kunnat bloggat eller något?! :o
De har inte varit kul kan jag säga :(
Men nu är han hemma igen så nu kan jag sitta vid datan! ;)

Men Igår så var jag o mamma i stan och hämtade Iza, så hon har sovit hos mig inatt! :D
Men vi har inte tagit några nya bilder alls, har ingen plats på min kamera..
Och jag hade ingen data heller, så kunde inte lägga upp några bilder iallafall..
Men vi hade kul utan att ta kort eller sitta vid datan! :)
Vi spelade spel istället och snackade, och så målade vi Elias folkrace bil igår kväll! ;D
Och den vart jääätte vacker! ;D
Men jag tänker inte säga vilken färg, de får ni kolla på folkracefestivalen, eller så säger jag de sen! ;D haha vi får väl se! ;)

Och ikväll ska jag o mamma ner till Erica för mammas kusin som bor i göteborg är nere nu så vi ska grilla o mysa lite! :)

Men jag bloggar mera senare! :))

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0