Lååång morgon! :O

Hahah men hejjsan! ;D

Idag så gick jag upp vid halv tolv! Omg jag flög upp ur sängen när jag tittade på klockan!
jag har inte sovit så länge på flera år, så jag vart jätte chockad! ;o
Men vi gick och lade oss igår vid typ två någon gång :)
Vi kom hem vid halv ett typ eller något! Och när vi kom hem så var ju mommo här och Nova o Nellie låg på soffan och sov, för Janne och Erica var på en 80-tals fest inne vid bygdegården här brevid oss :) Så vi hade kommit överens om att dom skulle komma in hit med barnen när dom var trötta och att mommo skulle vara här då :)
Sen så åkte mommo vid ett typ och kvart över ett kom Erica o Janne in hit :)
Och dom var pruttfulla! ;D haha, och skit snygga var dom ju oxå! ;)
Tyvärr tog jag inga bilder på dom, men de var verkligen 80-tal kan man ju säga! ;D

haha men nu ida ska jag o mamma plocka ur bussen och åka te stan och handla lite :)
De känns skönt att vara hemma igen :)
Och pappa o Anna kom runt iallafall, de var ju tur pga av hur vädret var så var de ju duktigt! :)
Så är de :)

och vad som händer i veckan de vet jag inte.. Ska nog vara något med Iza som vanligt ;)
Och så ska jag vara med Felicia! :) De var JÄTTE LÄNGE sen!
Och vi ska ju börja i samma klass nu efter sommaren så de känns ju bra! :)
Och vi har ju inte träffats klokt på länge så de känns jätte kul!


Älskar dig gumman, du betyder hur mycket som helst för mig! Jag saknar dig som fan, vi har ju gått igenom mycket och ska ännu ta oss igenom massor av saker till! Men jag vill inte förlora dig för allt i världen!
Puss på dig min Fru! <33

http://www.youtube.com/watch?v=szqXyPh9ldc

Våran låt gumman! In my <3 forever! <33


Pöss pöss mina bloggisar! :D <333



Kommentarer
Postat av: felicia

men sötnos! älskar och saknar dig också, det vet du!

vi syns ju nu i veckan babe ;) fan va skoj det skall bli! Puss på dig min fru. <333

2011-07-31 @ 15:25:37
URL: http://fellyz.blogg,se
Postat av: ttickan

Haha jo vi ses ju i veckan! :) haha fan vad kul de ska bli alltså längtar som fan! :D Pusss <333

2011-07-31 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0