Kille sökes!

Haha kunde inte låta bli! ;)

Trött på att vara singel nu, jag försöker o försöker hitta en kille men de går inge bra för mig alls jag börjar att tröttna just nu.. Så vill bara att killarna ska hitta till mig..
Men jag vill ha en kille...
Han ska vara snäll, omtänksam, rolig att vara med, ha bra humor, söt/snygg ;) Utseendet är inte de viktigaste men man kan ju inte se förjävlig ut liksom :p Haha..
Ska helst vara född mellan 92-95 men jag kan sträcka mig te 91 oxå..
Han ska vara rätt lång, kanske ha lite muskler, vara tränad typ,  veta vad han vill liksom, inte vara en mes, ha fina ögon och fint hår..
Spelar ingen roll vilken färg.. Asså helst motorsport intresserad av något slag, så man har något gemensamt! :) Eller vilja lära sig mera om motorsport! :D

Haha nu kanske jag låter desperat, men någon kanske har lust att hjälpa mig?! :DD
Vill ha någon som finns där för mig jämt o kan prata med mig om allt och mysa o så! :D <3
Eller du kanske känner någon som passar någolunda in på beskrivningen eller de kanske är du? ;D haha vem vet?! :D

Men jag finns på fb, där kan du få min msn om du vill! :D <3

Så nu hoppas jag bara på tur!! :D




Pöss pöss//ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0