Hundar! :D <3

Hello! :DD

Jag följde med mommo o Erica ut till Ingela och tittade på hundar!
Och mommo har blivit fodervärd nu för en hund orkar inte stava namnet, men jag hade en sån hund förut! :) Dom är jätte söta o den är bara 8 veckor gammal! :D
Så jag ska följa med mommo hem idag och sova hos henne inatt! :)
Och i morrn ska vi till familjen Marions, vi ska grilla o mysa lite! :D
De ska bli kul! :DD
Så jag kommer inte ha någon data förens i morrn..
Så jag kan inte blogga, men jag gör de när jag kommer hem i morrn!
Hoppas alla mina bloggisar får en bra dag idag! :DDD




Sexy ass! ;) <3

Pöss pöss bloggisar// ttickan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

stolt fotograf ! <3 <3 :D

2011-07-14 @ 12:03:40
Postat av: ttickan

Haha jo jag vet att du är de Iza! ;D <3

2011-07-14 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0