Gokväll! :D

Tjeenis penis! ;D

Sitter här vid datan o har trååk :(
Va med pappa en stund på jobbet förut! :D
Yes, de var skönt att komma hemifrån!

Och i morrn bitti ska jag vid tjugo i nio åka med bussen te stan till busstationen och där hämtar mommo mig! :) Sen så åker vi hem till Iza och hämtar henne, o är de inte mkt folk åker vi te Ica maxi påvägen ut till Folkracebanan! :D
Så ska vi ut o se på folkrace festivalen! :D Skit kul! ;D
Och sen tror jag att jag ska sova hos Iza efter de! :)
Men pappa kollar på mammas bil nu, så vi får se om pappa kan laga de eller inte, så mamma kanske har bil i morrn men de får vi se sen senare! :))

Men jag kanske bloggar mera sen! :) Ska upp vid sju i morrn :p

Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0