Förlåt för att jag inte bloggat!

Helloo! :)

Förlåt för att jag inte har bloggat idag eller igår mera..
Men jag åkte till mommo igår och sov hos henne igen! :) De är så skönt att bara vara hos mommo och vara nu när hon är pigg och orkar! :)
vi har haft de mysigt iallafall bara sitta o prata o spela kort typ :)
De var kul, men nu är jag hemma igen! :D
Vet inte vad som händer i morrn.. men på onsdag ska jag vara med Iza! :D
Får se vad vi ska hitta på, men de får vi se på onsdag! :)
Och så ska jag väl hitta på något med Bumbi någon dag i veckan oxå :)
Vi får se vi får se ;)

Just nu gör jag inte mycket, men jag har lust att skriva mycket om några personer.. Men orkar inte de just nu.. Vill skriva av mig liten men vi får se..
Har inte så stor lust nu..

Ska snart laga mat med mamma, och idag blir de pannkakor! ;D
Haha muuumms! :)

Men släng in en kommentar om nu har lust! :) Skriv vad ni tycker om bloggen eller om vad jag skriver om eller om de är något ni vill att jag ska skriva! :)

Juste, jag hade Många besökare inne igår som läste och några har varit inne idag oxå! :)
Men de är bara att skriva något om ni har lust! :DD



Snyggve och snyggare! ;D <3


Hey sexy lady! ;D haha nee.. <3


Pöss pöss bloggisar// ttickan <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0