Du är Bäst! :D

Hello! ;D

Nu är jag hemma igen från Bumbi! :D
Jag är glad att jag åkte dit, men de tog ett tag, de blev inte som planerat..
När jag o mamma skulle åka iväg så tryckte mamma ner kopplingen och så stannade den där! -.-' inte så kul, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta!? :o
Men vi ringde runt till folk o frågade om någon kunde skjutsa mig, tillslut så skjutsade Jenny mig ut! :) Men jag var inte där förens vid typ sex :p
Men jag kom dit tillslut! :D Och de ångrar jag verkligen inte! :))
Vi har sett på film och pratat en massa och ätit mat och kollat mera film, sen har vi myst lite! ;*
Tihi, så de har varit roligt o mysigt att vara där! :)
Och jag älskar verkligen hans familj, dom är så härliga tycker jag! :D
Men vi får väl se när vi ska vara nästa gång! :)
Hoppas att de inte dröjer länge!!!

Men jag ska nog sova om en stund tror jag..
Men jag bloggar mera i morrn när jag vaknat! :D Om inte mera om en stund! :)

Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0