De var ett tag sen! ;D

Hello! :D

Just nu sitter jag och ser på film med Nova och Nellie! :)
Haha vi ser på Aristocats, haha de var Länge sen, typ när jag var elva eller något såg jag den sist! ;)
Vi har ätit pizza tillsammans allihopa! :)
Gud vad gött de var! ;) haha..
I morrn vet jag inte vad som händer..
Har inte ett skit att göra.. Någon som vill hitta på något? :D
Haha, nej men jag vet inte riktigt, måste te stan någon dag i veckan o handla present till Matilda :)
Hon ska ha middag, så måste ha present och hejdå present, hon flyttar :((
Aja så är de, ska man gå på skolan på fastlandet är de ju så :)
Så på Torsdag är jag upptagen och på fredag ska jag på bio med pappa! :D
Och på lördag är de Rally, sen fest på kvällen! :D
Haha men jag får väl säkert inte gå -.-'

Men nu ska jag tittar vidare! :)



Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0