Bad idag jao! :D

Hejj hooppp! :DD

Idag ska jag o Iza åka o bada! :D I torsbrottet, inte den härligaste platsen men de är närmast ju :p
Men skönt att bara svalka av sig och sola mycket ;)
Haha! :)
Men sen när vi kommer hem igen vet jag inte vad vi ska göra riktigt?!
Men Ammis o Fabian kommer ut och hämtar Iza sen :) Då ska vi fika lite oxå :)
Tihi de verkar som om jag kommer få en ny mobil! ;D
haha men jag vet inte ännu riktigt..
Men jag hoppas på de iallafall! :DDDD Behöver Verkligen en ny helst i går -.-'
Men de är bara att hoppas på de bästa! :D
Nu ska vi fixa frukost som vi ska ta med oss, så tjillevippen snippen på er! :DD

Pöss pöss // ttickan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0