Soft soft! <3

Hejj!!

Idag har bara vart en soft dag!!
Kom upp vid elva idag!! Men som tur va blir jag inte bakis och skakis! ;)
Så jag har typ legat på soffan och sett på tv :p har haft täcket nere i soffan så jag skulle slippa att frysa iallafall :p Men sen så åt jag mamma o pappa ost och kex as GOTT!!! Sen så sov jag typ i tre timmar!! ;p men de gjorde ju inget!! Sen så hade mamma och pappa bestämt att vi inte skulle äta någon mat ikväll för som var så mätta och de va jag med.. Sen vid halv åtta gick pappa ut i garaget och mamma gick och lade sig.. Så jag bytte kläder och gick ut till pappa!! Sen så fick jag måla i hjulhuset med vit färg och de blev as bra!! :D
Så nu ser jag och pappa på Rallybrudar!! :D
Men nu ska jag titta vidare!!! Höres i morrn bloggisar!!

Puss puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0