Okejj??

Hejj alla blogg läsare! :D

Jag vill bara säga er en sak!
Jag såg att jag hade en kommentar från en Anonym person..
Jävligt fegt att inte säga vem!!
Men aja, ni kanske känner mig tillräckligt bra för att veta att jag inte mår bra och har inte gjort sen Många år tillbaka.. Jag har problem med min kropp ständig värk..
Jag vet inte vad jag ska göra för jag får ingen hjälp på sjukhuset..
Men jag har börjat tagit mitt liv på allvar och de går sakta framåt!
Önskar allt stöd från alla håll med hjälp att få mig till skolan varje dag!!
Jag hjälper alla andra med deras problem så dom mår bra och då mår jag bra!
Men sen glömmer jag bort mig själv och så blir de såhär!!
Ni som vill läsa kommentaren kan ju läsa den.. Vid inlägget "Sängen"..
Så de var de jag ville säga kontakta mig ifall de är något mera ni undrar över!!


Älskar mitt liv ändå!! <33

Puss puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0