Hejj hopp! <3

Halloj alla Bloggisar! :D

Har inte orkat att blogga.. Har inte mått så bra den här veckan..
Vart i skolan till och från.. Har vart med selma en dag efter skolan de va skönt att de hände något iallafall! :D
Sen i Fredags så åkte jag hem till Iza efter skolan, satt och pratade med Ammis ett tag :) Sen så slöt Iza i skolan och gick hem.. Så var vi i flera timmar sen så gjorde vi oss i ordning och drog till puma vid sju :p
Hon är bara tolv så hon får bara va där till nio därför drog vi dit så tidigt..
Sen så dansade vi as mycket och hade skit kul! Tills hon gick hem..
Sen så var jag med Felicia och Robin..
Sen vid halv tolv typ åkte jag hem..
Sen igår så åkte jag in till stan och va med Iza igen! De va kul, de är så härligt att va med Iza för hon är så snäll och är sig själv! :D Älskar dej gumman!!
Tur att vi träffades! Tack vare din storebror! Har mycket att tacka han för! :D
De känns mera som om du är min lillasyster jag aldrig haft Iza!! De är helt underbart!! :D

Men nu ska jag typ snart göra mig i ordning och åka te stan!!


Puss älskar dig!! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0