Godmorgon bloggisar!

Hejj hejj bloggen!

Igår så fick min farmor Äntligen komma hem från sjukhus..
De tog ett tag att komma till ro när hon kom hem..
Har liksom vart ifrån lägenheten i en månad..
Men nu är de rätt bra igen!
När jag och mamma gick in på konsum för att handla lite och så, så träffade vi Iza, Ammis, Fabian och en kompis till Iza..
Vi pratade om helgen! :D Jag ska gå med Iza, Ammis och Fabian på stan på Fredag! Efter de följer jag med dom hem sen så kommer mamma in på kvällen och hämtar mig och Iza så åker vi och kollar på Rally! :D Sen så skjutsar mamma tillbaka oss igen sen sover jag hos Iza!! :D
Och på lördagen åker vi ut och tittar på Rally igen! ;)
Så de är min helg! Sen antagligen ta de lugnt på söndag..
Sitter hemma idag och mår skit, mår jätte illa är jätte yr ont i nacken o i huvudet..
Inte bra!! Men hoppas på att de blir bättre snart! :)

Nu ska jag nog gå och vila en stund.


Jag och Kissan! <3

Puss puss bloggisar!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0