Förlåt bloggisar! <3

Förlåt blogggisar!!

Har haft fullt upp hela veckan!!
Har inte haft tid att blogga!! :o

Onsdags så fyllde min kusin 7 år så då var jag där och firade han, sen åkte hen storesyster med mig hem och sov här!
Och på torsdagen var vi hos min moster hennes sambo fyllde år! Egentligen fyllde han år på tisdagen men firade på torsdagen! Och så sov min kusin kvar den natten med! Efter vi åkt därifrån så åkte jag med pappa ner till lassis till min farmor för hon har kommit hem igen! :D

På fredagen satt jag och Linnéa hemma och myste och pratade och så :)) Men sen på kvällen så åkte hon hem :((

Igår så hade min Morbror 40-års fest! :D Fast han fyllde år på fredagen.. De va kanske inte de roligaste de kom inte så mycket folk, de känndes jätte tråkigt för Mattias har ställt upp för så mycket folk med allt möjligt så kan dom inte ens komma förbi och säga grattis!! Då blir man arg!!!

Men nu ligger jag hemma i sängen och mår skit vet inte varför är bara jätte yr och så har skit svårt att andas.. vet inte varför de ska va så?! Men nu nästa vecka kommer nog bli bra!! Ska va med min sötnos då har han tänkt! ;)

Men nu ska jag surfa vidare!

Puss puss bloggisar!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0