Förkyld och helt slut!

Chacha bloggen!!

Igår blev inte som jag trodde..
Skulle ju gå på stan med Iza, Ammis och Fabian.. Sen så skulle vi åka hem till dom och jag och Iza skulle va sen åka ut och se på Rally!! Sen hem till henne igen och sova hos henne..
Men så blev de Tyvärr inte för hon är sjuk :(
Så jag gick på stan med Selma igår och handlade present till min mamma! Och sen så hämtade mamma oss och vi körde hem Selma, sen åkte vi till farmor och lämnade två par mjukisbyxor som jag köpt till henne..
Sen så åkte vi hem och jag fixade lite och mamma lagade mat..
Mamma och jag skulle in och titta på Rallyt men hon orkade inte så jag fick åka med Jenny in.. Pappa körde inte heller..
Men vi hade kul iallafall kom hem vid tio snåret..
Sen gick jag och lade mig vid tolv typ va helt slut!

Och i morrse när jag vaknade så var jag mera slut än igår för att jag har inte sovit bra inatt.. Har vaknat och inte kunnat andas klokt!! Hemskt..
Men så i förmidags så åkte jag och mamma och tittade på Rally på Folkracebanan!!
De va kul!
Och mamma fyller ju år idag! Grattis till henne hurra hurra hurraaaa!!


Min mamma blir (är) 43år! :D <3

Älskar dig mamma!! <33

Sen när vi kom hem från Rallyt så gjorde vi paj för att Erica, Nova och Nellie skulle komma! :D
Så dom har varit hät och åkte hem för en timme sen ungefär! :) Så de har vart en jätte mysig dag idag!! Hoppas att alla får en fortsatt trevlig helg!!

Puss puss bloggisar!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0