ONT!!

Hejj bloggen!
Förlåt att jag inte har skrivit.. Har mått skit hela förra veckan..
Och i helgen har jag inte haft tid att skriva och ont..
Har vart hos doktorn och jag ska göra en laparskopi (titthålsoperation)
Då får man två eller tre snitt i magen 1cm stora ca..
Sen för dom in kameror genom hålen i magen och kollar..
Behöver dom göra något så fixar dom de..
Är lite nervös, men de är väntetid på 6 veckor!! :o
Så dom tycker tydligen att jag ska gå såhär och ha så JÄVLA ont! :'(
Jag kunde få några starka mediciner, med morfin i men de vill jag inte ha..
För dom blir man Helt veck av! :(
Men jag har haft de tufft nu..
Tur att man har folk som stöttar en i vått och torrt och finns där för en och bryr sig!!
Tack till er! Ta åt er av de :))

Men nu måste jag dra!

Puss puss bloggisar!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0