Nationella och begravning

Hejj hopp bloggisar! :D

Igår så hade vi nationella i svenska uppsats i TRE TIMMAR!! :O
Lite jobbigt var de att sitta stilla..
Men de gick bra och känndes bra! :D
Men idag slöt jag vid tolv för vi skulle på min farmors begravning..
Det gick bra och var jätte fint!
Kul att träffa pappas bröder som bor på fastlandet!!
Båda bröderna tyckte att jag kunde komma upp och hälsa på i sommar!! :D
De vill jag jätte gärna göra skulle va sååå kul!! :D
Just nu tar jag det lugnt.. Har ont i huvudet :((
Men ska va uppe en stund till ska se SM-rallyt med pappa!! :D
Hoppas det går bra för dom där uppe!! :D
Men nu ska jag titta vidare bloggar i morrn! Lovar!!



Puss puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0