Iza hela helgen :)

Hejj alla underbara människor!! :D

Jag var i skolan i Torsdag och Fredags! :D
Så i Fredags så åkte jag hem till Ammis och väntade där på Iza! Sen så gick jag och Ammis till dagiset för att hämta Fabian och Iza var där :) Sen så handlade vi på konsum sen gick vi hem!
Iza hade nu fått sitt rum om tapetserat och de är Jätte fint!!! Vi möblerade tillbaka alla möbler och fixade i Iza´s rum och de blev Snyggt! (y) ;)
Men sen vid halv sju skulle vi äta mat och vi brukar gå kvart i sju!! :o
Så de blev lite stressigt där!!
Men vi kom iväg iallafall tillslut!! :D
Men de fanns ju inga skåp kvar som va lediga på Puma..
Men de gick bra ändå! :D
De va inte så kul på Puma för dom spelade ingen bra musik alls..
Sen gick vi hem och såg på tv och lite så :) Sen gick vi och la oss!
Och igår så lyssnade vi på musik och så och hade kul! Jag packade ihop mina grejer och Iza plockade ihop sina som hon skulle ha med ut hit!
Så Iza har sovit hos mig inatt :)
Vi såg på tv hela kvällen sen en film innan vi gick och la oss :)
Men nu sitter vi i soffan och ska snart äta frukost och så! :D
Sen ska vi åka in te stan, Iza ska hem och jag, mamma o pappa ska in te farmors lägenhet och fixa bland det sista och köra iväg saker :))

Men nu ska jag äta frukost!!


Pöss pöss bloggisar!! :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0