Hemma! :D

Hejj bloggen!!!

Förlåt att jag inte hunnit bloggat!!
Men jag har varit hos Iza HELA helgen! :D
Vi har haft as kul!

I Fredags var vi på puma och hade kul tills en dum jävla idiot fällde Iza i en Trapp!!! :O
Fan vad arg jag var asså!!
Men sen så gick vi hem till Iza och kollade film och så :)
Sen på lördagen så gick vi till öb och handlade lite och sen va vi på konsum och handlade inför kvällen och hämtade Pizza! (Y) ;)
P söndag städade vi Iza´s rum och tog ut möbler för hon skulle få tapetserat på måndagen (idag)
De kom dom och sa vid halv fem på fredagen! :o
Konstigt..
Aja men nu är jag hemma och ser tv och bara tar de lugnt!!
Bloggar mera i morrn!!


Jag <3

Iza<3

Pöss pöss bloggen!!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0