Godmorgon! :D

Tjenna! :D

Godmorgon alla bloggisar! Hoppas att allt är bra med er! :)
Själv är jag jätte trött, tyvärr..
Men jag vill hitta på något idag.. Va med någon eller så :)
Har skickat mess till en kompis men hon svarar inte.. Kanske inte är vaken..
Saknar att vara pigg och ha energi orkar inget längre :(
De är inte kul.. Men hoppas att dom hittar något på Laparoskopin sen..
Men de är ännu någon vecka kvar så jag väntar bara nu!
Men den här veckan har jag vart duktig tycker jag! :D
Känns skönt att va i skolan! Behövde egentligen inte gå till skolan igår men ja gick endå för de är så härligt att träffa sina klasskamrater! :D Älskar min klass! <3

Får väl se vad som händer idag... Ska vänta tills pappa kommer upp så jag och mamma kan prata med han om idag, se om vi skulle göra något speciellt! :D
Men nu ska jag se en film "I rymden finns inga känslor" :D
Hoppas att den är bra! (Y) <3


<3

Men nu ska jag se filmen bloggar sen om den! :D

Pösselipöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0