Go´kväll :D

God kväll bloggen! :D

Idag har jag vart i skolan en stund..
Jag gjorde nationella som gick otroligt bra! :D
Hade missat de så jag fick göra de idag som många andra..
Men de känndes bra att göra de!
Sen va jag med på språket..
Engelskan va as lätt så de var lugnt :p
Men sen gick jág hem för jag började att få feber :(
Men i morrn ska jag till skolan igen! :D
Börjar redan bestämma vad som händer i helgen!
Fredag ska jag sova hos Iza, vi ska på Puma sen sova hos henne..
Lördag så ska Iza sova hos mig! :D
Men vi får se hur det blir för dom är lite förkylda..
Så är dom det i helgen med så kommer vi inte va för jag kan inte äventyra min operation nu när jag äntligen ska få kolla upp allt! :)
Men nu vid åtta ska jag se The Mentalist!
Så vi höres i morrn bloggisar!!

Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0