De här suger!!!

Hejj!

Asså jag hatar de här, de är likadant dag ut och dag in!!
Jag mår SKIT!!!
FAAAN!!!
AHHHHHHH
Vill inte sitta hemma och må dåligt de är bara skit!
De är jobbigt..
Men snart ska jag få reda på vad som är fel!!!
Och de känns skönt!
För de är som min moster säger: Ditt blodvärde är normalt, och det är ju konstigt.. Så de du blöder kommer ju inte från ditt blod så det är ju något annat som är fel!!
Jaa och de kan jag ju hålla med om!
Men de är inte kul..
Jag är HELT slut.. Orkar inget och får inte sova på natten heller..
Men jag ÄLSKAR verkligen dom som finns där för mig och hjälper mig framåt!
Det ät härligt att ha kompisar och familj som bryr sig om en!
Men sen finns det ju dom som snackar skit om mig oxå och sprider rykten om mig på skolan..
Jag tycker att dom kan komme till mig face to face liksom och fråga mig varför jag är sjuk ofta och vad som är fel istället för att sprida rykten!!!

Men aja nu ska jag vila lite..
Bloggar mera sen!!

Bloggis pusssar på er Alla! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0