Nu är helgen över.. Igen!

Godväll! :D

Vad har du gjort i helgen då? :)
Jag har såklart varit med min älskling :)
Just nu sitter jag vid datan eftersom han åkte hem tidigt!
Han skulle hem och plugga! de är ju viktigt!
Så de är bättre att vi träffas på tisdag när vi firar 4 månader tsm! :D <3
Åhh vad jag längtar tills dess! Älskar dig min bby! <3

Yesbox, tiden går fort!
På tal om de så är ju liksom helgen över nu med :p
haha de suger ju! Att tiden ska gå så fort!
Mm, men jag har funderat lite nu fram och tillbaka!
Måste fråga er bloggisar om hjälp!
De är så att jag har problem med att bestämma mig vilken färg
jag ska färga håret i!?
Antigen så ska jag färga de till vanligt brunt, eller mörkbrun (som innan)
eller om jag ska färga håret blont?? Har panik!!!!!!

Så snälla hjälp mig att bestämma mig!
Släng in en kommentar så jag får veta! desperat!!!
Så snälla de tar inte lång tid att skriva hårfärgen och skicka kommentaren!
De skulle vara underbart om du kunde göra de :)

Men nu måste jag dra, så fundera lite och kommentera! :D



Puss puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0