Myspys! :D

Goddag på er allihopa! :)

Skriver bara en snabbis, ska te stan när som! :)
I fredags så var jag hos Selma, de va as kul och vi hade mysigt!
Vi åt as god mat och god efterrätt! Fick prata med nytt folk :)
De va kul, och dela med sig av sitt liv till nytt folk ;)
hah, sen kom pappa o hämtade mig så hämtade vi Andreas :)
Och så åkte vi hem hit så lite på tv och gick o la oss.
Och igår så åkte vi te stan, jag köpte ett par nya vantar!
Och sen så när vi kom hem såg vi på film, myste.
De kom hit lite folk som man inte träffat på länge, sen åt vi mat
och åkte ner till Erica och Janne :)
De va kul!
Sen odag så har vi bara sett film och myst!
Och snart ska vi åka te stan! :)
Så nu måste jag dra, bloggar mera ikväll eller i morrn!
Måste ännu plugga lite! :)



Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0