Mysig helg! :)

Hejjsan! :)

Förlåt för att jag inte har bloggat! Har varit lite mycket nu..
Men i fredags så hade jag de jätte trevlig hemma hos Lisa! :)
De va mysigt! Med massa godis, tårta och chips!
Och vi satt och spelade Alias! de var jätte kul faktiskt!
Yes så är de! :)
Och igår så var jag på stan med mamma o älsklingen! :)
Vi köpte julklappar till mina små kusiner, och kollade lite :)
Så de var faktiskt kul! :D sen så var jag med älsklingen!
Vi var barnvakter och såg på film! :)
Vi såg dom här filmerna:

 
Piranha har jag sett förut! Men den är väl helt okej iallafall! :) Och så såg vi KungFu Panda 2! Den var bra men inte lika bra som den första filmen! :) haha men de gör inget!

Och så va jag med Älsklingen nyss! han åkte hem nyss så de är lite tråkigt dock..
Men vi träffas på tisdag igen! :) och ikväll så har vi sett en och en halv film! ;)
Hahah, men dom filmerna är:

 
Halva Hangover 2 hann vi att se.. jo jag vet de är sjukt men jag har inte sett Avatar!!! :O
Men den va sjukt bra iallafall! Jätte fin och mysig film! :) tihi :)

Men nu ska jag fortsätta att se Copycats! :) men jag bloggar mera i morrn! :)
Så ha en forsatt bra kväll! :)

Pussvaa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0