Morrn! :)

Hellu!!

Skriver lite snabbt.
Jag skriver inte så mycket här längre tyvärr :(
De är tråkigt då, men ska försöka bli bättre på de! :D
Och jag hoppas de, vill inte sluta skriva i den här bloggen heller..
Men i måndags var jag duktig tycker jag, satt hemma på förmiddagen
och gjorde en uppgift som skulle va inlämnad igår, och jag lämnade
in den igår så de känns bra! :) men våran lärare har fått damp på oss..
Men aja de orkar jag inte lägga min tid på att tänka på..
Men nu ska jag dra, måste skriva i min andra blogg oxå!:

http://vickitick.bloggplatsen.se

Yesbox, men jag bloggar mera ikväll! :)
Ha en underbara dag alla mina vänner!
Och dom som är som dom är, men de kan vi ta sen!



Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0