Håla nu då!

Hejj hejj bloggen!

Förlåt de va någon dag sen nu och de va inte meningen att de skulle bli så!
Men jag har inte glömt bloggen, har bara inte orkat skriva i båda samtidigt :P haha..
Men nu gör jag de eftersom jag har håla fram till kvart över ett nu..
Vi har värsta slappa dagen idag. har inte hänt så mycket i skolan nu då, men de gör inget ;)
Men just nu orkar jag inte skriva mera, va med älsklingen igår och vi
firade våran 4 månaders dag :)) <333
Gulligullgull!! Och så va vi på stan och så..
Men nu resten av veckan så ska jag hjälpa mamma hemma med massa saker
så man blir färdig med allt inför julen!
Så nu har jag berättat lite, bloggar kanske mera ikväll :))




Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0