Dålig uppdatering!

Godkväll bloggisar! :)

De har varit tyvärr dålig uppdatering som sagt.
Håller mest till på min nya blogg, men inte bara..
Vill ju skriva här med liksom! :) Måste bara orka.
Och de har varit skit nu ett tag, men nu tar vi Nya tag tycker jag!
Så jag hoppas att allt blir bra igen!
Längtar till det nya året så man får börja om, året har varit skit..
Förutom att jag blev tsm med min älskling då! :D <33
Men vad ska jag mera skriva då?
Jag ska te Selma i morrn! :D Hon fyller år på söndag.
Men hon ska ha en mysig middag i morrn med tjejerna!
Och sen i helgen vet jag inte mera vad som händer, joo jag ska va
med min älskling! :D <3
Men nu ska jag se vidare på Jullotta på Liseberg! :)

Ni får ha en forsatt bra kväll, gå in och läs min andra blogg:
http://vickitick.bloggplatsen.se :D

 



Pussvaa <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0