Blev en stund med Nea Pea! :)

Hellu bloggisar! :)

Har varit med Nea pea idag! :D
Skulle egentligen inte göra något.. men så blev de inte!
Va med nea pea så de va kul :)
Vi hade mycket att prata om märkte jag!
Men va har ju inte träffats på skit länge..
Så de var mys, drack kaffe och pepparkakor och bara pratade!
Och nu så har hon åkt hem igen :( tråk!
Men ser säkert henne i morrn i skolan! :D

Nu så sitter jag vid datan och väntar på Arga Snickaren! :)
de är faktiskt kul att se!
men fan vad jag blev sugen på att baka, orkar inte de nu dock..
Men måste julbaka snart! :D
På lördag är de bara EN VECKA kvar till julafton!! :O
men de känns inte som de!!
asså de finns ingen julkänsla alls.. ingen snö..
Fan vad tråkigt!
Hoppas de kommer lite snö till julafton iallafall! :)
Men vad ska du göra på nyår då? :)
Jag har Ingen aning vad jag ska göra?!

Nee nu ska jag skriva i andra bloggen!
Bloggar mera i morrn :)



Puss <3

Kommentarer
Postat av: Acke

Vet inte :(

2011-12-14 @ 19:57:17
Postat av: ttickan

okejj tråkigt Acke! :(

2011-12-14 @ 20:07:25
URL: http://ttickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0