About myself! :)

Hellu! :)

Nyss så gjorde jag färdigt mitt tal till svenskan! :)
åhh vad jag känner mig duktig nu! :)
De blev jätte bra, och jag pratar om mitt liv och hur jag har haft de!
Och de blev fint, både jag o mamma började gråta när jag läste de! ;o
Så hoppas att alla andra i klassen tycker likadant!
Men de får vi se hur de går på onsdag ! :)
Idag så har jag mått skit, orkar inte prata om de..
Men så är de iallafall!
I morrn så blir de skolan och jag slutar tidigare! Vid kvart över elva
slutar vi i morrn! :D haha, så de är ju bra ;)
Och jag ska vara med min älskling i morrn oxå! :)

Får se hur de blir om jag mår bra eller inte!
Men de hoppas vi på! ska ännu öva mera på talet! :D

Yes men nu ska jag dra, bloggar kanske mera sen! :D


Puss puss <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0