Vilket är bäst? :)

Helluu! :DD

Hade inget att göra nu, så jag tog kort på mig själv när jag inte har något smink alls ;o
Haha de ser verkligen inte ut som de brukar de kan jag ju bara lova! Så läs inte vidare eller titta inte vidare om du inte vågar se mig utan smink! ;) tihih..

Här är jag Med smink:



Här är jag utan:



Haha de är värsta chocken att se ju! Till och med dom närmaste kompisarna är inte vana att se mig utan smink, dom blir lika chockade som jag! ;o haha..

Men nu ska jag komma till hela saken med de hära..

Vilket är finast? Med eller utan smink? :) Skriv en kommentar, om vilket som är finast och varför du tycker så, så kanske jag ändrar mina vanor när de gäller smink!! ;) <3

Så ta o skriv en kommentar de är inte så farligt! :)

Pöss pöss// ttickan :) <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta blogga.

2011-08-05 @ 17:39:35
Postat av: ttickan

haha, de är ingen som tvingar dig att läsa min blogg :p haha, vad mesigt att du inte ens vågar säga vem du är? :p

2011-08-05 @ 17:45:34
Postat av: Max

Ja, jag tyckte att på de bilderna var Du bäst utan....

2011-08-05 @ 18:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0