Varit med Iza idag! :) <3

Hejjsan hoppsan! :D

Idag har jag varit me Iza! :)
Men jag fick åka hem lite tidigare..
Vi skulle gå till affären o köpa något gött, och jag fick värsta magplågorna!
Och i affären kunde jag typ inte stå upp, jag hae jätte ont och satt o skakade! :'(
jag köpte godis och en liten läsk, men inget hjälpte..
Har fått en sån attack förut, men då hjälpte de när jag åt.. Men inte idag..
Så vet inte vad som var fel men de var jätte obehagligt iallafall! :((
Hoppas att de inte händer i morrn igen på loppisen! De skulle förstöra allt!

Men som sagt är de loppis i morrn! :)
Och Iza ska komma dit, och så har tydligen linda en middag men jag kan inte komma..
Kul -.-'

Men jag orkar inte skriva mera just nu mår inge bra..


Drogaaad..

Pöss pöss// ttickan <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0