True talent!

Helloo! :D

Ikväll blir de att sitta farmför tv´n o glo! :D
Ska se de efterlängtade
True Talent!
Ska bli kul o se vad de är för folk och om dom är duktiga på att sjunga! ;D
Tänk liksom att gå upp på sen och göra bort sig och Inte kunna sjunga! ;o
De är ju sjukt pinsam juh! ;p men de avgör man ju själv om man tycker att man är bra på att sjunga eller inte ;) Men jag är inte särskillt bra på de, bara att ta mörka toner! :)
Så jag Älskar att sjunga med Felicia! Hon har ljus röst och jag har mörkare så de blir as fint när vi sjunger de är så härligt! :D

Haha nu babblar jag bara ivåg här juh! ;D haha men de gör väll inget? ;)
Men jag längtar faktiskt till skolan i morrn! :D
Men Inte på torsdag!!! Vi ska gå till Fridhem! :o
De ligger ju ute vi Vibble liksom! Orka gå dit! -.-' NEJ!!
Men de är ju inte de som är problemet, ut o gå har jag inte alls problem med men de är ju min tå. Kan ju bara ha Converse o ett par högklackade skor som är öppna framme vid tårna.. Och de säger ju sig självt att man kan inte gå till Fridhem i högklackade skor över hällarna! -.-'
Men vi fick ju typ inte ha converse? Så jag vet inte hur jag ska lyckas! Vi ska gå dit Och hem så de kommer bli lite jobbigt liksom, får se hur de går!! De märker vi väll!



Pöss pöss// ttickan <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0