Trist dag.

Hejjsan! :)

Idag har de inte hänt ett jävla skit.. Vaknade vid halv elva, gick upp då och hade inget att göra.. Vid typ halv tolv kom pappa hem (han har jobbat idag) och efter en stund kom Hobbe och några till förbi :) Han skulle säga hejj då, för dom åkte hem idag med båten på eftermiddagen! :(
Aja så är de, men då höll jag på att göra mig i ordning för att jag o mamma skulle te stan.
Sen gjorde vi oss färdiga och sa Hejdå till Hobbe och åkte till stan :)
Mamma skulle ha medicin, men de var ett jävla bassel, tillslut vid tå minuter i Tre (apoteket stänger tre) så fick mamma ut sin medicin för då fanns den iallafall på recept!
Under tiden vi väntade på att receptet skulle komma in så handlade vi lite och var på rusta och kollade lite, fanns ju inte mycket att göra eftersom de är söndag idag :p

Och i morrn vet jag inte vad som händer, har inget att göra.. Ska städa lite kanske eller nått :p
Sen på tisdag ska jag vara med min älskade Fru!!! :DDD
Och på onsdagen ska jag te Cornelia, hon åker från ön nästa måndag inte i morrn utan nästa måndag! :'( usch de känns hemskt!!!! Men de är en hejjdå kväll typ, men jag ska träffa henne mera innan hon åker! Och så drar Matilda oxå! :'( inte kul asså..
Usch nej inte gråta, de är fan inte kul...
Vi har ju kännt varandra så länge alla tre så de känns jätte tugnt o jobbigt!!

Men så är de om man ska komma någonstans här i livet!
Men nu ska jag surfa vidare såduu! ;)



Pöss pöss// ttickan <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0