Trevlans, och mycket flumm! x)

Helluu! :D

Igår var jag ju med Felicia :) Och idag oxå! :)
Vi hade as kul igår kväll! x) Vi tog massa bilder :)
De var kul att träffa min Fru igen! <3 De var typ ETT ÅR sen vi var sist klokt!
De är ju helt sjukt! Men nu har vi varit igen och planerar flera dagar tsm! :)
Här är några flummbilder! :DD Inte lika flumm som vanligt, mest sööjte bilder! :*


Rock on bitches! <3


Sexy! ;) <3


Puss min Fru! :)) <3


Men idag chillade vi bara, har sett på I Rymden Finns Inga Känslor :) Felicia hade inte sett den så vi hyrde den, och så såg vi Black Swan! :) Så jävla bra, men lite läskig och så..
Och så hyrde vi en till I Am Nr 4 eller vad den heter :p men den hann vi aldrig se..
Sen så åt vi mat och snackade lite, sen följde jag med Felicia ut te bussen, hon skulle in te stan till Sagisen! :) Och efter de så gick jag två-tre kilometer :) Stolt! :* <33

Pöss pöss// ttickan <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0