Stressigt igår! ;o

Men halloj bloggisar! :D

Hoppas ni sovit gott de har jag typ, men vaknade nu vid halv sju! Helt klarvaken, vadfam ska man upp o göra då liksom?! Men de var bara att stiga upp o va gla! För idag är de slite markand!! :DD
De ska bli as kul att åka ut dit! :D Kanske hittar något fiint? :*

Men igår var de iallafall en stressig dag! Egentligen skulle vi sluta 12, men sen så gick de fort att träffa dom andra på op, så vi skulle sluta kvart i elva sa min lärare, men sen så kommer vi upp i klassrummet och får sluta kvart över tio! ;o Helt otroligt!! :D
Då åkte jag och Linnéa med mamma te stan, hon släppte av oss och så bytta Linnéa storlekar på lite kläder som hon köpt! Sen gick vi upp på vila och så kom mamma dit :)
Och sen så sprang tiden iväg för jag skulle klippa mig vid ett! Och så drog jag o mamma ner på Hair Cut! :) Och så blev jag klippt och de blev as bra! Blev en bit på längden och sen urtunnat Mycket! Men de var bara sköönt! :D Sen så åkte jag o mamma o handlade, så mötte vi upp pappa. Och så åkte vi te Kvarnen, asså Intersport :p och pappa skulle köpa skor, men de blev inte så ;)
Sen så åkte vi hem o bytte kläder, sen in på gutegrillen och jag o mamma tog varsin sallad och pappa hade redan ätit. Så stack vi ut te Sanda te Elias o Jenny! :) Och så åkte vi hem vid nio! Så de var fullt ös medvetslös igår alltså! x) Haha, och jag fick massa saker oxå! :DD

Vi var på Åhlens och på Norrbys Bokhandel.


Köpte en almanacka, ett kollegieblock, en mapp o ett register! :)

Sen var jag på vila, intersport o en annan affär.


En Ed Hardy tröja, ett par jeans med hög midja med dragkedja bak, och ett par Fred Perry skor! :D

Så igår vart jag bra bortskämmd plus att jag fick klippa mig oxå! ;D Och på söndag ska jag färga håret så de kommer bli as bra! :D
Men nu måste jag göra mig i ordning! :)
Bloggar kanske mera sen! :DD

Pöss pöss bloggisar! <33









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0