Skolan i morrn! :)

Hejjsen hoppsen! :D

I morrn är de skola! :D
De ska bli kul, men jag är lite nervös bara ;o
Men de får man faktiskt lov att vara! ;D haha..
Men de ska bli kul och skönt att börja i en ny klass, där typ ingen vet hur jag har mått eller haft de förutom Felicia.. Men bara få börja om sitt liv på nytt och bara vara nu o må bra! :D
Ingen behöver veta hur jag har mått om man inte blir bra kompisar eller så..
Annars har Ingen med att göra hur jag har haft de!!

Idag har jag varit i stan! :))
Haha härlig dag, mysigt, men fult väder :p
Haha, men ahh vad jag blir nervös! :*
Thihi..

Men nu ska jag chatta vidare på fb, blir jobbigt att skriva o så samtidigt! x)



Pöss pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0