Rolig helg! :D

Helluu bloggisar! :DD

Har vilat en stund har sett på film en stund och sen somnade jag ;p haha..
Men idag har jag varit på folkrace med min Älskling, Felicia o Robin :)
Vi var bara ute där en snabbis för de var tre muppar som tyckte att de blev kallt ocg ville åka hem ;)
Jag tyckte oxå att de var kallt, men ville inte åka hem :p Men vad gör man inte för sina kompisar då? :) Så dom fick som dom ville! ;D
Och idag har jag avslöjat att jag är tsm med någon! :D
Men inte med vem, men de kommer jag ännu att säga! ;D 17st har redan gillat min ändrade relationsstatus! :D de är kul juh! :D
Så jag har varit med min Älskling hela helgen! :D Igår var vi ju på slitemarknad! :) vi köpte bara onyttigheter! ;) haha typ godis o mummsmumms! :DD
Sen så gjorde vi inte så mycket igår, såg på tv :)
Och idag var vi på folkrace som sagt! :) men vi sov inge bra inatt..
Igår kväll kunde jag inte somna för älsklingen skrämmde upp mig! Sen så vaknade jag ibland, de var varmt och så.. Sen ringde hans mobil vid två inatt! ;o Tack så jävla mycket vem de nu var som väckte oss!! Inte så trevligt! Sen så började de ju åska o blixtra vid fem i morrse :P Jag älskar de men de var svårt att somna om. Vi skulle upp vid åtta men allt ordnade sig ändå! :D
Sen har de inte hänt mycket mera :p Vet inte vad man mera ska skriva? ;)

Jo en sak till!!

Jag älskar dig min underbara!
Du är så fin och jag vill Aldrig förlora dig!
Du är allt jag någonsin velat haft! Du bryr dig om mig,
och finns där för mig! :)
Helt otroligt att vi hittade varandra! Men du är Min!
Och jag älskar bara Dig och bryr mig inte om vad alla andra tycker! :)
För mig är du Allt och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig nu!!
Puss på dig min Prins! :D <3



Såå nu ska jag se hur de går med maten är hungrig! :DD

Pöss pöss// ttickan <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0