Nu ska vi busa med Cornelia! ;) <3

Morrn morrn bloggisar! ;D

Idag ska jag busa med Cornelia! ;D
Vi ska åka och hämta henne sen senare på lunchen typ, vi ska kidnappa henne! ;)
Haha, sen ska vi göra en sak som hon inte vet vad de är! ;)
De ska bli kul, och hon kommer iallafall bli glad för de vi ska göra!
De är ju sista dagen idag för cornelia på Gotland! :'(
Men hon Måste komma hem på loven! Lova de! ;) tiihh.

Men annars händer de nog Inget idag alls :( Men vi får väl se vad som händer ikväll? :)
kanske kan vara med någon sen senare :) Tar bussen in te stan bara! :D
Kanske vara med Iza om hon mår bättre men vet inte ännu :)
Men de är inte så kul väder idag och de suger ju! :(

Igår kväll så såg jag och pappa två filmer! :)
The Mechanic: De är en Action film som är 1 timme o 28 min! :) Den var inte så bra.. Men de fanns vissa bitar i filmen som var bra! :)
Han var en yrkesmördare och till slut ille han inte längre typ.. Och så händer de lite saker då och då :) Men den får typ 3* av 5*!

Och så såg vi.

Just Go With It. Min Låtsasfru: De var en Romantisk Komedi och den var 1 timme o 52 min :)
Den var as rolig! ;D När Danny blir tvugen att ljuga för en tjej och blir tvungen att åka på en resa till Hawaii med sin assisten och sin nya tjej assistentens barn och sin egna kusin. Och på resan händer de mycket roliga saker! ;) Den rekomenderar jag! :D 5* av 5*!!! :DDD Toppen!!!


Jupp men nu ska jag äta frukost och fixa mig bloggar mera sen! :))



Pöss pöss// ttickan! <333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0