Morrn morrn ;)

hejj hopp! :DD

Igår var de en jätte trevlig kväll hemma hos Matilda! :)
Vi hade as kul och mysigt! :) Mycket skratt! ;)
Thihi, hon gillade min present iallafall, köpte ett par öronhängen i silver, med diamanter på!! :D
Jätte fina dom ser ut som diskobollar! :D Haha..
Och igår på dagen tog jag bussen in te stan för att vara med Iza! :D
Jag hittade de här:


Dom vita byxorna är från Vera moda, och tröjorna är från Carlings :) <3

De här hade jag på mig igår på festen:


En tröja jag har köpt på Gina Tricot, och byxorna jag köpte igår :) <3

De var jätte fin tyckte jag iallafall :DD

Sen har jag tagit lite ego/flummbilder ;) <3









Pöss pöss mina bloggisar! :DD <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0