Morrn morrn! :D

Hellu, kom precis upp för en stund sen! ;D
Haha gick och lade mig vid ett-halv två inatt..
Ville inte gå och lägga mig så de blev bara så, och klockan bara sprang iväg! ;D
Haha, och nu sitter jag här vid datan o tråkar :P
Kunde ha sovit en stund till men nej, mamma skulle ju väcka mig.. Vet inte varför :P
Jupp jupp men så äre o de får man ta! ;D

Nu är de bara 8 DAGAR kvar tills vi börjar i skolan! :OD
haha de ska bli kul men man är ju spännd och nervös för allt och så! ;o
Men de lär nog gå bra! Jag har ju Felicia med mig! :D
Som tur är! <3
Men vill ju träffa annat folk nu än Solberga folk liksom :p
Inte kul med samma folk hela tiden!

Men nu ska jag äta lite frukost tror jag, sen fixa lite här hemma! :D <3

Pöss pöss// ttickan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0