Mommo! :)

Hejjsan! :)

Jag ska sova hos mommo inatt! :D
De ska bli kul och så, o skönt att få komma hemifrån nu..
De behöver jag just nu.. Skulle helst bara vilja åka utomlands och glömma allt skit just nu, men de går ju inte bara att sticka o så börjar skolan på tisdag..
Hah de ska bli kul oxå! :D fast är nervös o så! ;o
Får väl se vad jag o mommo hitta på! :)
De vet jag ju dock inte ännu, ut o gå med Prisse kanske! :)
Får se om jag ska träffa någon! :)
Tog några bilder förut! :DD







Och lite bilder från i förrgår! :)




Sist men inte minst, min favvo bild! ;) <3



Haha men nu ska jag fixa de sista, sen bär de av till Terra Nova! :D <3

Pöss pöss// ttickans <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0