Matkärring!

Hejj hopp gummi snoppp! ;D

Idga har jag haft As kul verkligen!!
När vi var vid maten idag så skulle vi säga till mattanterna att jag o Lisa är laktos, och jag stog typ en meter från en mattant och sa: Men säg till matkärringen då! xD Haha fan vad man brast ut i garv och när man tillslut fick hennes uppmärksamhet så började jag och Lisa bara skratta och kunde typ inte säga vad vi skulle säga så de blev sjukt konstigt! ;D haha..
Sen så när vi var i klassrummet körde vi en namnlek när man står i ring o ska säga sitta namn och sen säger nästa mitt namn osv. Och jag stog nästsist o vi är 27 st i klassen! ;o
Och Felicia stog innan mig så jag skulle ju säga hennes namn innan mitt och jag råkada bara säga: Jossan! x) Fyfan vad pinsamt säga fel namn på sin bästa kompis liksom! x)
Sen så ringde jag till mamma och precis då gick Peter i min gammla klass förbi och mamma svarade precis då, så jag ba: Hejj! Och sa: Tjaa! Och jag ba: vart är du? och då fattade han att jag pratade i mobil och han  gick med två killkompisar så han tyckte väll att de blev pinsamt de tyckte jag iallafall fyfan vad pinsamt men de var kul kunde typ inte sluta skratta! Och så stog Linda o Felicia vid mig oxå så de blev ju ännu värre!! :DDD Haha nej usch! ;D

Men ikväll kanske jag mamma o pappa ska ut till Jenny o Elias men vi får se vad pappa vill och så! :) Pappa ska ju hjälpa Elias med något så vi får väll se! :D
Men jag vet inte ännu pappa har ju inte kommit hem ännu :P

Nu ska jag vila lite efter allt skratt idag! ;DD
Men i morrn blir de jobbigt med värsta lååååånga promenaden ut till Fridhem som sagt :P

Pöss pöss :))))))) // ttickan! :D <333


Kommentarer
Postat av: amandawahlgren

blir ju spännande att gå imorgon .. eller inte :))

2011-08-24 @ 19:23:11
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0