Jävla damp!

God kväll! :DD

Förlåt för att jag inte bloggat men internet har dampat! -.-' så jag har inte kommit in!!!
Men nu lyckades jag iallfall! :D De är ju bra!
Men nu ska jag skriva lite fiint om min kompis  Amanda Wahlgren!

Du är en underbar tjej som jag inte känner så bra ännu!
Men de jag vet om dig och så är speciellt! :) Du är en underbar tjej! :D
Rolig o alltid på bra humör! ;) Haha!
Hoppas vi kommer bli as bra kompisar! :D De känns så bra att vara med dii! :*
Så Heeyy heeyy på deej Amanda! :DDD <3
Puss på di <3

Yes, men idag slöt vi vid två, då mötte älsklingen mig vid furulund :) så gick vi tsm hem till han :)
Var bara där någon timme för vid fem var de övningskörningskurs! :D
Och de gick asbra iallfall! :) Och de var kul oxå! :D
Tre timmar kan låta jobbigt och låång tråkigt, men de var kul! :D
Yesbox! :D
Och i morrn så börjar jag kvart i tio! :D Softish! :D
Och vi slutar typ ett lite tidigare :) Vi ska ta kort vid halv ett! :D
Och på fredag så är vi lediga! :D inställda lektioner!! :DD Så jäla skönt! :)
Men då ska jag se på olympiaden! :D De ska bli kul iallfall! :)
Och så följer älsklingen med mig hem! :)
Och då så har jag en hemlis på Fredag! ;) tihhi :*
Men de tar vi då! :)
Nu ska jag ta de lugnt och bara vara en stund, se på tv och så! :D

Men jag hinner kanske blogga i morrn! :DD



Pöss pöss// ttickan! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0