Helt slut efter dagen.

Hejjsan hooppsaann! :DD

Idag har vi varit ute och gått med klassen :) De belv inte så långt som vi trodde för att lärarna ändrade sig för de skulle ta för lång tid tydligen :P men de var ju bara skönt för oss! ;)
Haha men de var änd rätt jobbigt..
Vi gick på hällarna sen gick vi ner för berget efter ett tag och sen så gick vi en bit till och så grillade vi efter mycket om o men.. Orkar inte snacka om de blir bara så irriterad på kärring jäveln!!! :@
Ahh.. haha, men vi hade jätte kul jag, Felicia, Erika, Frida, Torun o Angelica :DD
Snuskhumor man har asså, men de är ju bara roligt! ;)

Vi hade kul iallafall, och de var ju huvudsaken! :D
Men jag hade jätte ont i tån de var inte särskillt kul alls.
Men de fick gå, tillslut hade jag ingen känsel i tån -.-'

Men när jag kom hem så la jag mig i sängen o såg film sen så somnade jag! ;*
Haha, men en sak var skit kul nu förut.. Ibland är man lite blond! ;)
Jag hade hällt upp kaffe o så och ställde in de i vardagsrummet och skulle in till mitt klädrum och fixa något, sen kännde jag bara för att duscha så jag tog lite saker och gick upp och duschade! Sen när jag kom ner pratade jag i mobil i en kvart typ ;D Men då kom jag på att mitt kaffe stog kvar i vardagsrummet och de var ju svinkallt! x) Hur blond är man ibland asså?? ;) hahaha..

Men nu ska jag se på True Talent! :) kanske bloggar i morrnbitti om jag hinner! :)




Pöss pöss// ttickan! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0