Hellu! :D

Hejj!

Idag har de inte hänt ett skit, ska ut och gå snart en stund! :D
Jag har varit med mamma hos sjukgymnasten och hon lyssnade iallafall på mamma och hjälpte henne med hennes arm! Så mamma fick låna en TNS :)
Yes, men nu är vi hemma igen! :)
I morrn ska jag vara med min Fru! :D I love u! ;D haha..
Vi kommer tillbringa största delen av dagen i stan för jag o mamma ska te samma doktor fast olika tider under dagen, sen ska mamma till en till doktor på eftermiddagen! :)
Så de blir stan, sen se vad som händer! :))

Igår så bytte jag färg på bloggen, kännde att jag ville ha den mera neutral! :)
Så de blev fint tycket jag i allafall! :)

Sen vill jag bara säga några ord till min lillasyster Izabella Karlsson! <3

Jag älskar dig av djupet av mitt hjärta!
Du betyder så mycket för mig, och du får Aldrig lämna mig!
Du är en underbar kompis, och jag finns här för dig 24/7!
Och jag lämnar Aldrig din sida, vi är blodsyskon livet ut!
Inget kan stoppa oss!!
Du och Jag Mot Världen!! <33


Puss på dig mitt hjärteknull! ;) <3333

Pöss pöss <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0